miercuri, 23 mai 2012

Marturii Nunta si Marturii Botez

A oferii marturii nunta invitatilor, participantilor la acel eveniment reprezinta un gest de recunostiinta din partea mirilor. Mai mult decat atat marturii botez erau oferite persoanelor ce se aflau in imposibilitatea de a participa la nunta dar care insa trimiteau la randul lor cadouri pentru miri. Deci marturiile de nunta indeplinesc un rol dublu, primul e acela de a arata multumirea pentru participarea la nunta si al doilea rol este acela de amintire cu care familiile, prietenii, invitatii raman de la festivitatea la care au participat. Marturiile de nunta se ofera in mod obisnuit la sfarsitul petrecerii, ceremoniei de nunta pe masura ce invitatii pleaca.

2 comentarii:

Iasi spunea...

Buna, iti scriu in speranta unui schimb de linkuri. Daca doresti sa faci un schimb cu http://auto-iasi.blogspot.ro/ lasa-mi un comentariu sau scrie-mi la adresa auto_iasi2012@yahoo.com cu titlul pe care il doresti si linkul. Daca esti de acord cu schimbul as dori la titlul Auto Iasi
O zi buna iti doresc

rentacarotopeni85 spunea...

Si eu as fi interesat sa fac un schimb de link, am un site de rent a car Bucuresti si as fi interesat sa fac schimb cu ceva din domeniul auto. Astept sa ma contactati pe www.rent-a-car-otopeni.ro

Lista mea de bloguri